Дана 23.09.2020.године у 09:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Богдана Томић јавно ће бранити мастер рад под насловом “СПЕЦИФИЧНОСТИ АНАЛИЗЕ ПРОФИТАБИЛНОСТИ У БАНКАРСКОМ СЕКТОРУ – АНАЛИЗА ПРОФИТАБИЛНОСТИ BANCA INTESA”.
Дана 23.09.2020.године у 10:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Милена Нојкић јавно ће бранити мастер рад под насловом “КОМПАРАТИВНА АНАЛИЗА ИЗВЕШТАЈА О ТОКОВИМА ГОТОВИНЕ У БАНКАРСКОМ СЕКТОРУ”.
Дана 23.09.2020.године у 12:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Анђелина Драшковић јавно ће бранити мастер рад под насловом “КРЕАТИВНО ФИНАНСИЈСКО ИЗВЕШТАВАЊЕ У САВРЕМЕНОЈ РАЧУНОВОДСТВЕНОЈ ПРАКСИ – АНАЛИЗА ПОСЛЕДИЦА И МОГУЋНОСТИ ОТКРИВАЊА”.
Дана 23.09.2020.године у 13:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици кандидат Катарина Никић јавно ће бранити мастер рад под насловом “КОМПАРАТИВНА АНАЛИЗА ИЗВЕШТАЈА О ТОКОВИМА ГОТОВИНЕ ПРЕДУЗЕЋА ДУВАНСКЕ ИНДУСТРИЈЕ У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ“.
Дана 24.09.2020.године у 09:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштину са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Милош Стевановић јавно ће бранити мастер рад под насловом “ИНТЕРАКТИВНОСТ ДИРЕКТНОГ МАРКЕТИНГА“.
Дана 24.09.2020.године у 10:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Ризић Александар јавно ће бранити мастер рад под насловом “ЗНАЧАЈ КОМУНИКАЦИОНИХ КАНАЛА И ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА У ДИФУЗИЈИ ИНОВАЦИЈА ПРОИЗВОДА“.
Дана 24.09.2020.године у 11:00 часова у просторијама Економског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, кандидат Тања Станковић јавно ће бранити мастер рад под насловом “ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА МАРКЕТИНГ КОНЦЕПТА У ПРОЦЕСУ ПЛАНИРАЊА И ОРГАНИЗОВАЊА ПРОДАЈНИХ АКТИВНОСТИ“.